Jegyek viszonteladása. Előfordulhat, hogy a jegy ára magasabb, mint a névérték

Gyakran feltett kérdések

A válasz minden kérdésére. Nem találja amit keresett? Lépjen kapcsolatba: Ügyfélszolgálat

Gyakran feltett kérdések

Top 5 gyakran feltett kérdés

Miért nem ugyanaz az ár szerepel a jegyen, mint amit kifizettem?

Viszonteladó vagyunk, árainkat a jegyek iránti igényre és azok aktuális elérhetőségére alapozzuk. Áraink ezért ingadozhatnak, magasabbak vagy alacsonyabbak lehetnek az eredeti árnál. Úgy véljük, az átláthatóság rendkívül fontos, ezért mindig feltüntetjük a jegy eredeti árát a saját áraink mellett. Nem szeretjük a rejtett költségeket, ezért van, hogy azt az árat fizeti, ami fel van tüntetve.

Mikor kapom meg a jegyeimet?

Jegyeit két-három munkanapon belül juttatjuk el Önhöz. Előfordulhat, hogy a szervező késve adja ki a jegyeket, ez gyakori a sportrendezvények esetében, ezért olykor hosszabb időre van szükségünk jegyeinek elküldéséhez. Ilyen esetekben tájékoztatni fogjuk a visszaigazoló e-mailben. Jegyeit azonban minden esetben meg fogja kapni legalább két héttel az esemény előtt. Közvetlen letöltés Ha az elérhető jegyek mellett az szerepel, hogy 'Közvetlen letöltés', akkor a megrendelés elküldését követő egy munkanapon belül le tudja őket tölteni. Amennyiben az iDEAL-t használja fizetéskor, a jegyeket három órán belül megkapja. A jegyek le vannak foglalva A jegyeket lefoglaltuk az Ön számára, de még nincsenek készleten. Azonban legalább két héttel az esemény előtt meg fogja őket kapni, azok elérhetőségétől függően.

Lemondhatom-e a megrendelésem?

A már elküldött és kifizetett foglalásokat nem lehetséges lemondani. Ha a jegyet már kézbesítettük, nem adhatjuk el újra, mert nem tudnánk így garantálni az új vásárló felé, hogy a jegy egyedi. Ezért van, hogy nem mondhatók vissza azok a jegyek, amelyeket már kézbesítettünk. A jegyek a törvény értelmében 'időkorlátosak' vagy szabadidős termékek, ezért ezekre nem vonatkozik az online értékesítésekre érvényes elállási jog. Erről további információkat olvashat a Fogyasztói és Piaci Hatóság weboldalán.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mit kell tennem?

Ha a fizetés után elérkezett a köszönetnyilvánítás oldalunkra és kapott megrendelésszámot, a foglalása végleges. Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, a kifizetése viszont sikeres volt, a megrendelése végleges. Amennyiben nem biztos benne, hogy a kifizetése megérkezett-e, mielőtt újabb megrendelést hajtana végre, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Kapcsolatba léphet velünk chaten, WhatsApp-on, e-mailben (info@onlineticketshop.hu) vagy telefonon (+31 50 2011520).

Miért szerepel másvalakinek a neve a jegyemen?

A jegyen az a név szerepel, amely néven a jegyet vásárolták. Ezeknek az adatoknak szerepelni kell a jegyen, hogy garantálják annak érvényességét. Minden jegy rendelkezik egy egyedi vonalkóddal, amelyet a bejáratnál beolvasnak, ez jogosítja fel rá, hogy belépést nyerjen a rendezvényre. Széleskörű és megbízható beszállítói hálózatot használunk a jegyek vásárlásához.

Kérdések a foglalásomról

Miért szerepel másvalakinek a neve a jegyemen?

A jegyen az a név szerepel, amely néven a jegyet vásárolták. Ezeknek az adatoknak szerepelni kell a jegyen, hogy garantálják annak érvényességét. Minden jegy rendelkezik egy egyedi vonalkóddal, amelyet a bejáratnál beolvasnak, ez jogosítja fel rá, hogy belépést nyerjen a rendezvényre. Széleskörű és megbízható beszállítói hálózatot használunk a jegyek vásárlásához.

Miért nem ugyanaz az ár szerepel a jegyen, mint amit kifizettem?

Viszonteladó vagyunk, árainkat a jegyek iránti igényre és azok aktuális elérhetőségére alapozzuk. Áraink ezért ingadozhatnak, magasabbak vagy alacsonyabbak lehetnek az eredeti árnál. Úgy véljük, az átláthatóság rendkívül fontos, ezért mindig feltüntetjük a jegy eredeti árát a saját áraink mellett. Nem szeretjük a rejtett költségeket, ezért van, hogy azt az árat fizeti, ami fel van tüntetve.

Mikor kapom meg a jegyeimet?

Jegyeit két-három munkanapon belül juttatjuk el Önhöz. Előfordulhat, hogy a szervező késve adja ki a jegyeket, ez gyakori a sportrendezvények esetében, ezért olykor hosszabb időre van szükségünk jegyeinek elküldéséhez. Ilyen esetekben tájékoztatni fogjuk a visszaigazoló e-mailben. Jegyeit azonban minden esetben meg fogja kapni legalább két héttel az esemény előtt. Közvetlen letöltés Ha az elérhető jegyek mellett az szerepel, hogy 'Közvetlen letöltés', akkor a megrendelés elküldését követő egy munkanapon belül le tudja őket tölteni. Amennyiben az iDEAL-t használja fizetéskor, a jegyeket három órán belül megkapja. A jegyek le vannak foglalva A jegyeket lefoglaltuk az Ön számára, de még nincsenek készleten. Azonban legalább két héttel az esemény előtt meg fogja őket kapni, azok elérhetőségétől függően.

Lemondhatom-e a megrendelésem?

A már elküldött és kifizetett foglalásokat nem lehetséges lemondani. Ha a jegyet már kézbesítettük, nem adhatjuk el újra, mert nem tudnánk így garantálni az új vásárló felé, hogy a jegy egyedi. Ezért van, hogy nem mondhatók vissza azok a jegyek, amelyeket már kézbesítettünk. A jegyek a törvény értelmében 'időkorlátosak' vagy szabadidős termékek, ezért ezekre nem vonatkozik az online értékesítésekre érvényes elállási jog. Erről további információkat olvashat a Fogyasztói és Piaci Hatóság weboldalán.

Mi történik, ha egy rendezvény dátuma megváltozik?

A legtöbb esetben a jegyei érvényesek maradnak az új dátumokra is, és elmehet a rendezvényre. Amennyiben nem ez a helyzet, kapcsolatba lépünk Önnel, és új jegyeket fog kapni. Ha Ön bármilyen okból kifolyólag nem tud elmenni az új dátumú rendezvényre, arra kérjük, minél hamarabb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A futballmeccsek időpontja/dátuma olykor rövid értesítési időn belül változhat. Kérjük, ne feledje, hogy a futballmeccsekre szóló jegyek egy bizonyos meccsre érvényesek, nem pedig egy bizonyos dátumra és időpontra. Tanácsos az utazást és a szállást megfelelő rugalmassággal foglalni, és figyelni a klub weboldalát az esetleges változások figyelemmel kísérése érdekében.

Mi történik, ha egy rendezvény elmarad?

Ha egy rendezvény elmarad, az Ön által a jegyre kifizetett összeget visszatérítjük. Az összeget a megrendelés elküldésére használt számlára fizetjük vissza 21 napon belül.

Milyen típusú jegyek kaphatók?

Az Onlineticketshop a rendezvénytől függően különböző kategóriájú jegyeket kínál. 

A leggyakoribbak: 

• Ülőhelyek: Első szakaszba, második szakaszba vagy földszintre szóló jegyek 
• Állóhelyek: Normál állótér 
• Aranykör / színpad eleje Állótér a színpadhoz legközelebb 
• Belépőjegyek: Általános belépőjegyek - szabad-állótér vagy ülőhelyek a rendezvénytől függően 

Megjegyzés: sajnos kerekesszékes helyek nem szerepelnek a kínálatunkban. Amennyiben kérdése van a kategóriákat illetően, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz. Személyzetünk szívesen elmagyarázza, mit jelentenek a különböző típusú jegykategóriák.

Közel lesznek egymáshoz az ülőhelyek?

Az Onlineticketshop garantálja, hogy a két vagy három jegyre szóló megrendelések esetén az ülőhelyek egymás mellé szólnak. Nem adunk ki nem egymás mellé szóló jegyeket, kivéve, ha erre külön felkérnek, hogy így biztosítsuk, hogy senki ne üljön egyedül.

Miért van az, hogy bizonyos rendezvényekre nem foglalhatok páratlan számú jegyet?

A kínálatunk a készleten lévő jegyektől függ, ami azt jelenti, hogy olykor csak páros számú jegyünk van egy rendezvényre. Ha Ön mégis páratlan számú jegyet kíván megrendelni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mindent meg fogunk tenni, hogy megoldjuk.

Nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről. Mit kell tennem?

Ha a fizetés után elérkezett a köszönetnyilvánítás oldalunkra és kapott megrendelésszámot, a foglalása végleges. Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, a kifizetése viszont sikeres volt, a megrendelése végleges. Amennyiben nem biztos benne, hogy a kifizetése megérkezett-e, azt tanácsoljuk, mielőtt újabb megrendelést hajtana végre, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Kapcsolatba léphet velünk chaten, WhatsApp-on, e-mailben (info@onlineticketshop.hu) vagy telefonon (+31 50 2011520).

Változtathatok-e a már leadott megrendelésen?

Amennyiben a jegyeket még nem küldtük el, lehetőség van változtatni a jegyek kézbesítési címén. Ha szeretne adatain változtatni, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, a cím megváltozását e-mailben küldje el, hogy elkerülhető legyen a félreértés. Ezt az e-mailt a következő címre küldje: info@onlineticketshop.hu. Magán a megrendelésen változtatni (átírni a dátumot vagy a rendezvényt például) csak az ügyfélszolgálatunkkal konzultálva lehetséges. E-mailen vagy telefonon vagyunk elérhetőek, a következő számon: 050-2011520.

Jegyek megrendelése az Onlineticketshopon

Miért van az, hogy a hivatalos értékesítés elindítása előtt is tudok a rendezvényre jegyet foglalni?

Megbízható beszállítói hálózathoz van hozzáférésünk, ami lehetővé teszi a számunkra, exkluzív előértékesítésekhez férjünk hozzá, és ezáltal garantálhatjuk az Ön jegyeit.

Mit jelent az, hogy jegy viszonteladó?

A jegyek viszonteladója egyfajta közvetítő a rendezvény szervezője és Ön, a vásárló között. Jegyeink megvásárlását megbízható beszállítók végzik a számunkra. Áraink a beszerzésen és az igényen alapulnak. Ez azt jelenti, hogy olykor többet, máskor kevesebbet kell fizetni egy jegyért. Bármilyen árról legyen is szó, a különbséget mindig világosan feltüntetjük.

Hogyan garantálja az Onlineticketshop a jegy érvényességét?

Az Onlineticketshop kizárólag eredeti, hiteles ennélfogva érvényes jegyeket árusít koncertekre, előadásokra és egyéb rendezvényekre. A minden jegyre nyomtatott egyedi vonalkód biztosítja a rendezvényre való belépést. Jegygaranciát is kínálunk, erről részleteket a következő helyen olvashat: http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. Amennyiben kérdése van a jegyekkel kapcsolatban, lépjen kapcsolatba az Onlineticketshoppal. Ügyfélszolgálati személyzetünk örömmel segít Önnek. A +31(0)502011520 telefonszámon, illetve chaten vagy WhatsAppon léphet velünk kapcsolatba.

Csoportos foglalás

Amennyiben Ön és munkatársai szeretnének együtt énekelni a Toppers-szel, együtt csápolni a barátaival a kedvenc focicsapatának vagy családjával együtt élvezni egy szórakoztató műsor, kérjen az Onlineticketshoptól csoportos foglalást! Munkához látunk, hogy biztosítsuk Önnek, hogy az estéje felhőtlen szórakozásban teljen. 

Mondja el nekünk különleges kívánságait és jegyszakértőink fantasztikus csomagot állítanak össze az Ön számára. Tapasztalatunkkal csoportos hozzáférést kínálunk a legexkluzívabb rendezvényekhez. 

Last minute kérése van? Nem probléma! Mindent megteszünk, hogy egy remek csomagot állítsunk össze az Ön számára, és biztosak lehessünk benne, hogy mindent jól megszerveztünk. Töltse ki a kérést tartalmazó űrlapot, és mielőbb kapcsolatba lépünk Önnel.

Fizetés

Hogyan fizethetek?

A megrendelését hitelkártyával fizetheti ki (pl. Visa, Mastercard vagy American Express) vagy az iDEAL-on keresztül. Amennyiben banki átutalással kíván fizetni, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy elküldhessenek Önnek egy e-mailt a fizetési útmutatóval. Sajnos a zsíró-átutalás nem lehetséges.

Probléma lépett fel a kifizetés folyamán, mit kell tennem?

Ha probléma lép fel a kifizetés folyamán, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ők megmondják majd Önnek a kifizetés státuszát, így elkerülheti, hogy kétszer fizesse ki a megrendelést. Amennyiben nem biztos benne, hogy a kifizetés megtörtént-e, azt javasoljuk, lépjen velünk kapcsolatba, mielőtt új megrendelést indítana.

A jegyek szállítása

Mikor kapom meg a jegyeimet?

Sportmeccsek
A sportmeccsekkel gyakran előfordul, hogy a szervező késlelteti a jegyek kiadását, ezért olykor hosszabb időre van szükségünk jegyeinek elküldéséhez. Ilyen esetekben tájékoztatni fogjuk a visszaigazoló e-mailben. Jegyeit azonban minden esetben meg fogja kapni legalább két héttel az esemény előtt.

Közvetlen letöltés
Ha az elérhető jegyek mellett az szerepel, hogy 'Közvetlen letöltés', akkor a megrendelés elküldését követő egy munkanapon belül le tudja őket tölteni. Amennyiben az iDEAL-t használja fizetéskor, a jegyeket három órán belül megkapja.

A jegyek le vannak foglalva
A jegyeket lefoglaltuk az Ön számára, de még nincsenek készleten. Azonban legalább két héttel az esemény előtt meg fogja őket kapni, azok elérhetőségétől függően.

Nyomon tudom-e követni a jegyeim kézbesítését?

Ha jegyeit a UPS kézbesíti, kap erről e-mailben egy nyomon követő kódot, amelynek segítségével nyomon követheti jegyeit a UPS weboldalán. Amennyiben speciális információra van szüksége a kézbesítéssel kapcsolatban, vagy még mindig nem kapta meg a jegyeit a küldésről szóló visszaigazolást követő három napon, küldjön e-mailt az ügyfélszolgálatnak (info@onlineticketshop.hu). Elkezdünk foglalkozni a problémájával.

Eladni jegyet

Hogyan tudok jegyet értékesíteni?

Ha nem tud eljutni egy rendezvényre, amelyre jegyei vannak, semmi probléma, jegyeit felajánlhatja az Onlineticketshop oldalán történő értékesítésre. Megkérdezhet minket, meg akarjuk-e vásárolni a jegyeit, írjon e-mailt az info@onlineticketshop.hu címre. Ügyfélszolgálatunk igyekszik e-mailjére válaszolni 24 órán belül.

Átlátható árak.

Az eredeti jegyárak világosan fel vannak tüntetve, és nincsenek rejtett költségek

Garantált "a legjobb" helyek

Világszerte elérhető jegyek az elárult koncertekre a legjobb kilátással

Kivételes szolgáltatás

Amennyiben már nem kaphatók jegyek, mi megyünk és megkeressük őket a számodra.